Històric curs 11-12

Curs amb nombroses mobilitzacions en contra de les RETALLADES. Amb vint-i-un mil alumnes més a l’escola pública i ni un docent més, les retallades continuen essent un problema greu. Durant el mes d’octubre hi ha diverses mobilitzacions. El dia 8 davant del Departament d’Ensenyament davant del Departament pel treball digne i estable, el dia 14 manifestació conjunta d’educació i sanitat en contra de les retallades i el 27 d’octubre concentració unitària d’ensenyament. AQUESTA CRISI NO L’HEM DE PAGAR NOSALTRES! Les protestes continuen amb diverses mobilitzacions: el 14 de desembre a la plaça Sant Jaume, i la concentració del 22 de desembre i les manifestacions massives dels treballadors públics del 19 i del 29 de gener davant el Parlament de Catalunya. EL GOVERN ENS ROBA! E 14 de febrer s’organitzen tancades en diversos centres educatius, el 15 de febrer tornem al Parlament i el 29 de febrer torna a haver-hi una manifestació massiva a Barcelona. Més mobilitzacions a març que culminen amb la Vaga General del 29 de març, una manifestació unitària de l’ensenyament públic el 21 d’abril i una Vaga d’Educació el 22 de març. Les mobilitzacions a favor de l’educació pública i en contra de les retallades continuaran a maig amb una nova vaga el dia 22. Cassolades, cadenes humanes, encadenades, tancades, concentracions, xiulades i recollides de firmes durant tot el mes de juny. Un curs ben calent. RIGAU DIMISSIÓ!

Galeria audiovisual