Concentració d’USTEC·STEs davant de les seus territorials

Des del sindicat USTEC·STEs liderem l’acció sindical amb concentracions davant les seus territorials del Departament d’Educació.

Des del Departament d’Educació i Salut pretenen que supervisem autoproves a l’alumnat en les aules? Els centres educatius no són un CAP i nosaltres no som personal sanitari. El conseller d’Educació, Josep Bargalló, i la consellera de Sanitat, Alba Vergés, han fet una deficient gestió de la pandèmia Covid-19, de les proves PCR i ara dels autotests d’antígens.

USTEC·STEs (IAC) al capdavant de les notícies d’última hora a Catalunya.

Intervenen: XAVIER DIEZ, DANIEL MARTÍN, MARTA MAZA, MARINA RUÍZ, JUAN CARLOS FEIJOO, MAR PIJUAN i PAU URENYA.
Inspector Retalls interpretat per: XOSÉ CONDE
Música: Powerful Emotional Dubstep de STEREONUTS

CC BY-ND USTEC·STEs (IAC)

Feu un comentari