Pots gestionar la teva subscripció aquí!

Llistes de distribució públiques

Bullletí audiovisual Sindicat Punt Net

Per rebre totes les novetats amb periocitat mensual.

Club Filmoteca de Sindicat Punt Net

On trobareu les nostres recomanacions cinematogràfiques.

Llistes de distribució d'ús restringit per a professionals de la comunicació

Comunicats de premsa d'USTEC·STEs

Demanem una correcta identificació per tal de validar la subscripció a aquesta llista.

Preguntes Més Freqüents

Has de fer una alta nova amb la nova adreça i esborrar la teva subscripció amb l'adreça antiga. 🤷🏻‍♂️

L'únic camp obligatori és l'adreça de correu electrònic. Ara bé, ens agrada saber a qui ens dirigim, per tant us agrairíem que introduíssiu també els camps NOM i COGNOM.

Només hi ha dos valors del camp ESTAT:

• Subscrit a alguna de les nostres llistes de distribució.
  • Donat de baixa de totes les nostres llistes de distribució.

Aquests camps són per als professionals de la comunicació.

Als mitjans de comunicació els hi demanem una identificació per tal de validar la seva subscripció a la llista Comunicats de premsa d'USTEC·STEs.

MITJÀ és el nom amb què hom coneix el mitjà de comunicació.

La CATEGORIA del mitjà pot ser:

• Agència - Periodista
  • Televisió - Programa
  • Televisió - Redacció
  • Televisió - Redactor/a

Si la categoria de mitjà no s'ajusta a cap d'aquestes, podeu omplir aquest camp lliurement.

Aquests camps són per als professionals de la comunicació.

Alguns periodistes o mitjans subscrits a Comunicats de premsa d'USTEC·STEs aprecien la immediatesa de ser els primers a rebre les novetats per WhatsApp. Tanmateix, ens agrada seguir als periodistes i mitjans en Twitter per mantenir-nos nosaltres també al dia de les notícies.

Aquests camps són per als professionals de la comunicació.

USTEC·STEs té presència en els següents territoris:

• Barcelona capital
  • Barcelona comarques
  • Terres de L'Ebre
  • Tarragona
  • Lleida
  • Girona

Per a una millor segmentació dels nostres comunicats pots indicar quin és el vostre abast professional en el camp TERRITORI. Pot ser un municipi, una comarca o una província. En el cas que l'abast inclogui tota Catalunya o més, indiqueu Nacional en aquest camp.

Podeu donar-vos de baixa de totes les nostres llistes de distribució de dues maneres.

• Triant "Donat de baixa" en el camp ESTAT del Formulari per actualitzar les dades i desant l'actualització.
  • Seguint l'enllaç "Donar-se de baixa" que trobaràs al peu de tots els nostres emails.

En donar-te de baixa de totes les nostres llistes de distribució, encara disposaràs d'un període de trenta dies durant el qual podràs gestionar la teva subscripció. Finalitzat aquest període, les teves dades seran esborrades permanentment del nostre sistema informàtic de manera automàtica. Per exercir altres drets consulti la nostra política de privacitat.

USTEC·STEs (IAC) garanteix el compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals, i tracta les dades amb l'única finalitat d'oferir-vos una solució per a la recepció dels nostres correus electrònics. Trobareu més informació a la nostra política de privacitat.

Formulari per actualitzar les dades

El formulari de gestió de subscripció només està disponible pels subscriptors.
Desplaça cap amunt