Amb fermesa per la recuperació del poder adquisitiu del personal laboral

Amb FERMESA
per la recuperació del poder adquisitiu
del personal laboral!

La pèrdua de poder adquisitiu no té aturador. La pèrdua salarial acumulada pel personal laboral des de l’any 2009 suposa l’escandalosa xifra d’entre 47.000 i 57.000 € aproximadament, en funció de la categoria professional.

El passat octubre del dos mil vint-i-dos, altres sindicats van signar a Madrid un mal acord “d’increment retributiu” que serà vigent fins a l’any 2024.

L’augment signat dinamita qualsevol recuperació de la pèrdua de poder adquisitiu.

USTEC·STEs continuarem exigint que els increments retributius siguin d’acord amb la pujada de la inflació.

De la mateixa manera, en la Mesa de Funció Pública es va signar la recuperació del complement de productivitat de l’any 22, amb uns criteris subjectius i jeràrquics, que en cap cas compensa ni una ínfima part del poder adquisitiu perdut en els darrers 12 anys.

USTEC·STEs continuarem exigint que l’import del complement de productivitat s’integri directament, amb caràcter fix, en les nostres nòmines. I ens mantindrem fermes per no signar res que vagi en detriment del personal laboral.

D’altra banda, des de l’any 2006 les categories B, C i D haurien d’estar classificades en una categoria superior. Així, les nostres retribucions es veurien incrementades en aproximadament 300€ mensuals.

USTEC·STEs no renunciarem mai a la lluita per la recuperació del poder adquisitiu, ni a la resta de retribucions indirectes perdudes en les retallades, com són els Tiquets Menjador i el Fons d’acció Social.

Amb fermesa per la recuperació del poder adquisitiu!

EL 25 D’ABRIL
VOTA USTEC!

ELECCIONS SINDICALS
del personal laboral del Departament d’Educació.

Els vídeos de la campanya audiovisual eleccions sindicals del personal docent 2023

Per a les eleccions sindicals del personal docent no universitari, el sindicat USTEC·STEs presenta una campanya audiovisual al voltant de vuit eixos principals: l’atenció universal que ofereix el sindicat a tot el professorat mitjançant diversos canals, la defensa d’un model educatiu al servei de la societat, la lluita per la reversió de totes les retallades, per a la recuperació del poder adquisitiu, per l’estabilització del personal interí, la defensa d’una veritable escola inclusiva, del català a l’educació i de la jornada compactada.

Amb fermesa per mantenir la nostra atenció universal

Amb fermesa per un model educatiu al servei de la societat

Amb fermesa per revertir totes les retallades

Amb fermesa per la recuperació del poder adquisitiu