Roda de premsa. El debat sobre la situació del sistema educatiu

Roda de premsa del 17 de gener de 2024
El debat sobre la situació del sistema educatiu

Presencial a la seu d’USTEC·STEs a Barcelona i en directe a través del nostre canal enviu.sindicat,net

Intervé

IOLANDA SEGURA
Portaveu Nacional
ANDREU MUMBRÚ
Acció Sindical

📆 Data : DIMECRES 17 de gener de 2024
🕦 Hora : 11’30h
📍 Lloc : Seu USTEC·STEs (IAC), C/València 524,
📣 Convoca : USTEC·STEs (IAC)

EL DEBAT SBRE LA SITUCIÖ DEL SISTEMA EDUCATIU

🟢 USTEC·STEs (IAC) us convoquem a la RdP, en la qual tractarem els següents punts:

Després dels pèssims resultats a les proves PISA, el primer pas que el Departament d’Educació fa és crear una comissió d’experts que deixa fora a gran part dels agents de la comunitat educativa, com és la part social, i menysté novament els espais de negociació existents. USTEC·STEs proposa iniciar un veritable procés de debat amb tota la comunitat educativa que permeti un Pacte per a l’Educació amb mesures d’ampli consens que puguin ser implementades els propers anys.

CC BY-ND USTEC·STES (IAC)

Vídeos relacionats

Roda de premsa. Valoració de l’inici de curs escolar 23-24.

1 comentari a “Roda de premsa. El debat sobre la situació del sistema educatiu”

1. Pingback: Per què no hem signat l'acord? - Sindicat Punt Net

Feu un comentari