Roda de premsa. Valoració de l’inici de curs escolar 23-24.

Roda de premsa del 22 de setembre de 2023
Valoració de l’inici del curs escolar 23-24

Presencial a la seu d’USTEC·STEs a Barcelona i en directe a través del nostre canal enviu.sindicat,net

Intervé

IOLANDA SEGURA
Portaveu Nacional
ANDREU MUMBRÚ
Acció Sindical
RAMON ROY
Grup FP

📆 Data : DIVENDRES 22 de setembre 2023
🕦 Hora : 11’30h
📍 Lloc : Seu USTEC·STEs (IAC), C/València 524,
📣 Convoca : USTEC·STEs (IAC)

VALORACIÓ DE L’INICI DEL CURS ESCOLAR 23-24

🟢 USTEC·STEs (IAC) us convoquem a la RdP de valoració d’inici de curs, en la qual tractarem els següents punts:

👉 Valoració de l’impacte de l’avançament de la data d’inici de curs.
👉 Vaga del dia 6: la paralització de la negociació amb el canvi de conselleria.
👉 Valoració dels resultats dels processos d’estabilització de les persones interines (CM i COE). Acord a funció pública per blindar les condicions del personal interí.
👉 Adjudicacions d’estiu i nomenaments per entrevista: l’impacte de la tria a dit.
👉 La creixent manca de professorat en els centres: anàlisi de la situació.
👉 Les retribucions de professorat a Catalunya en comparativa amb la resta de CCAA: som els més mal pagats.
👉 El personal laboral i l’escola inclusiva: inici de curs amb retallades de personal vetllador en molts centres educatius.
👉 La formació professional: la integració i la equiparació laboral del PTFP
👉 El procés de digitalització del sistema educatiu: crítica a la seva implementació i l’impacte que està causant.
👉 Anàlisi de l’impacte negatiu que està ocasionant la línia d’innovació i transformació educativa impulsada pel Departament d’Educació emmarcat en el treball competencial
👉 El català i la nova normativa d’usos lingüístics del Departament d’Educació

CC BY-ND USTEC·STES (IAC)

Vídeos relacionats

Roda de premsa. Valoració del curs escolar i el relleu en la conselleria.

1 comentari a “Roda de premsa. Valoració de l’inici de curs escolar 23-24.”

1. Pingback: Roda de premsa. El debat sobre la situació del sistema educatiu - Sindicat Punt Net

Feu un comentari

Desplaça cap amunt