Històric curs 12-13

Amb un professorat totalment en contra amb les retallades, el curs no comença amb normalitat: el primer dia de curs hi ha concentracions al llarg del territori, la gran Diada de l’ONCE de Setembre d’aquest any es contradiu amb l’escassa inversió en l’educació. El 8 d’octubre, dia mundial del treball digne docent, ens concentrem a la plaça Sant Jaume, i li segueixen diverses manifestacions per a la dignitat i la qualitat de l’ensenyament públic: 27 d’octubre, 9 de novembre, 13 de novembre i 21 de novembre. A desembre es presenta l’avanç projecte de la LOMCE que suposa un atac directe a la immersió lingüística. Som Escola es mobilitza en defensa de l’escola catalana durant desembre. Les retallades porten a la supressió de la paga extra de desembre i USTEC·STEs mobilitza diferents concentracions exigint-la. El curs escolar continua amb el tancament de diversos centres públics per la Conselleria. A finals d’abril iniciem una setmana sencera de mobilitzacions: NI LOMCE, NI LEC, NI RETALLADES. A maig es presenta l’esborrany del DECRET DE PLANTILLES, que proposa que l’equip directiu pugui triar A DIT una part del professorat del centre, que genera un seguit de manifestacions unitàries de març fins a juny.

Galeria audiovisual